De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Miloe Deenen - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Miloe Deenen - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Miloe

Blijf op de hoogte en volg Miloe

11 Maart 2013 | Nederland, Hilvarenbeek

Hoi allemaal,

Ten eerste, leuk dat je op de hoogte wil blijven van mijn avonturen in Kaapstad, Zuid Afrika!

Volgende week is het eindelijk dan zover: voor 5 maanden stage lopen aan de andere kant van de wereld!
Nu zit ik hier voor de raam dit verslag te schrijven en zie het buiten sneeuwen en volgende week zit ik me kapot te zweten met 30 graden (ongeveer). Totaal de andere wereld dus...

Gelukkig zijn mijn belangrijkste dingen geregeld. Mijn visum zit in mijn paspoort, mijn stageplaats is helemaal geregeld en mijn verblijf voor 5 maanden is ook bevestigd.

Afgelopen zaterdag heb ik een leuk 'afscheidsfeestje' gehad met een stel lieve vrienden. Volgende week nog de laatste afspraakjes met mijn beste vriendinnetjes en dan zal ik toch maar moeten gaan wennen aan een tijd zonder hen. Gelukkig bestaat er Skype!

De aankomende dagen zal ik druk bezig zijn met inpakken, sorteren, maar ook nog met studeren. De dag voordat ik vertrek heb ik namelijk nog een tentamen. So fingers crossed dat ik deze wel ga halen.

Dit over de voorbereidingen en ik zal weer schrijven, als ik in Kaapstad ben aangekomen!

Liefs, Miloe

  • 11 Maart 2013 - 16:09

    Anja Snels:

    Hey Miloe, heel veel succes. Anja XX

  • 11 Maart 2013 - 16:55

    Caroline Van Leerdam:

    Ik verheug me op je reisverhalen!!
    Heb een behouden vaart...!

  • 11 Maart 2013 - 16:56

    Marij En Marius Wittens:

    hey miloe leuk om zo op de hoogte te blijven
    veel sucses met je voorbereidingen,
    hoop je voor je vertrek nog wel te zien.

    grtjs marij en marius

  • 11 Maart 2013 - 19:38

    Anne Van Dun:

    Fijn dat alles goed geregeld is nu. Heel veel succes en ook vooral heel veel plezier! Geniet van deze bijzondere ervaring!!
    Xxx Anne

  • 11 Maart 2013 - 19:45

    Marleen:

    Ja, het begint nu wel écht kort dag te worden.... koffer en backpack staan klaar, dus het is nog een kwestie van inpakken en.....wegwezen!!!
    Super leuk voor jou, maar hier in huis zal het wel stilletjes worden....Het wordt vast en zeker een onvergetelijk avontuur en ik kijk er nu al naar uit om je op te zoeken in het prachtige Afrika!!
    liefs, mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miloe

Ik studeer International Lifestyle Studies en ga op stage naar het mooie en inspirerende Kaapstad, Zuid Afrika.

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 5842

Voorgaande reizen:

22 Maart 2013 - 16 Augustus 2013

Stage lopen in Kaapstad

Landen bezocht: