Bijna op de helft... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Miloe Deenen - WaarBenJij.nu Bijna op de helft... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Miloe Deenen - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft...

Door: Miloe

Blijf op de hoogte en volg Miloe

26 Mei 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goedemiddag lieve kijkbuiskinders :),

Het is weer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. Sorry daarvoor! Ik heb het hier erg (gezellig) druk, dus het schrijven van een blogje schiet er al snel bij in!

Het is echt onvoorstelbaar, maar ik zit alweer bijna op de helft van mijn avontuur hier… De tijd vliegt als een gek voorbij! Helaas beginnen nu ook de minder leuke dingen mijn kant in te komen, zoals het afscheid nemen van een aantal vrienden. Ik had niet verwacht dat ik daar zo tegenop zou zien, maar hoe dichterbij het komt, hoe shitter (pardon my language) ik het vind. Gelukkig blijven een hoop van de groep lieve mensen nog tot midden juli, maar al veel zullen mij daarvoor al verlaten, helaas.. Maar goed, dat geeft me wel de gelegenheid om nu optimaal te genieten en richting eind juni/begin juli aan mijn schoolwerk te gaan zitten :). Timemanagement noemen ze dat!

Het zal jullie niet verbazen dat ik weer ontzettend veel heb meegemaakt de afgelopen weken. Het is te veel om op te noemen, wat jullie ook kunnen zien aan mijn foto’s op Facebook, maar ik zal een paar hoogtepunten noemen.
De eerste is natuurlijk de komst van mijn ouders! Een lange tijd zonder elkaar vraagt toch om een emotioneel weerzien. En dat was inderdaad het geval! Het was fijn om ze weer bij me te hebben en hen te laten zien, waarom ik het zo naar mijn zin heb hier! Gelukkig hebben we veel leuke dingen gedaan en zijn we zo vaak mogelijk bij elkaar geweest! Hun komst, brengt me meteen naar het tweede hoogtepunt: mijn verjaardag in Kaapstad. ’s Nachts om 12 uur precies een polonaise mijn kamer binnen, heel het huis versierd en super leuke cadeautjes! Wat heb ik genoten van die dag! Ze zeggen dat ik nu officieel volwassen ben, maar sommige mensen twijfelen daar nog aan, haha!

Op mijn stage is het ook nog steeds hartstikke leuk! Er zijn soms momenten, waarop ik niet aan een opdracht kan werken, maar dan hou ik mezelf bezig met het vinden van interessante case studies over innovatieve/grappige/inspirerende concepten. Het team is erg lief voor me, vooral nadat ik een flinke voorraad stroopwafels had meegenomen, haha!

Er staan weer een hoop leuke dingen op het programma, dus dit blogje is maar kort. Gelukkig kunnen jullie mij allemaal volgen op Facebook en kunnen jullie daar ook de visuele impressies van mijn avontuur hier opdoen!

Dikke kus en I’ll keep you posted :)!

  • 26 Mei 2013 - 14:04

    Marij En Marius Wittens:

    hey miloe,,
    weer een leuk verslag van je ervaringen daar.
    en ja,er komen ook daar leuke en minder leuke dingen op je pad,
    maar daar sla jij je wel doorheen.
    daar word je alleen maar sterker van.
    leuk te horen dat het op je stage plek zo lekker gaat.
    geniet nog van je tijd daar,want het is idd zo weer voorbij.

    lieve groetjes van ons

  • 26 Mei 2013 - 21:00

    Wendy :

    He Miloe,

    Heb de foto's van het brzoek van jullie pap en mam al gezien.
    Echt heel gaaf! Was zeker een bijzondere ervaring.
    Heel veel plezier nog daar. Geniet ervan!

    Groetjes Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miloe

Ik studeer International Lifestyle Studies en ga op stage naar het mooie en inspirerende Kaapstad, Zuid Afrika.

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 5841

Voorgaande reizen:

22 Maart 2013 - 16 Augustus 2013

Stage lopen in Kaapstad

Landen bezocht: